Vannak itt gyöngyszemek a rezsicsökkentés nevű parasztvakításos társasjátéknál:

- Mit szeret a Fideszben?

- Há' azér', hogy nagyon jól viselkednek.

ó, májfaszom...

De azér' a kérdőszó - utalószó kombinésön se kutya (mit - azért), hiába, bonyi a nyelvtan á la SP.


- És jobban is megy a sora?

- Persze, hogy jobban. Mit mondjak, hajléktalan lettem.

wazz:))

Ahogyan Dancsó József fideszes képviselő mondaná: "A gazdasági növekedés akkor is növekedés, ha történetesen negatív".

Azért írtam alá, mert fontos. Ha nem is érek el vele semmit, akkor is sokat jelenthet.

Érted? Semmi = sok. Ez a logikai gyorsnaszád is sokat "jelentHET".

- Én má' aláírtam 3X

:D :D :D :D :D


- Óóóó, má' aláírtam vagy négyet. Ja, az baj?

Legfeljebb Kubatovnak.

 

Gyönyörű hely ez a Magyarország.

Szólj hozzá!

Címkék: 1984

A bejegyzés trackback címe:

https://kapuvar.blog.hu/api/trackback/id/tr545260576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása