A oldal
 
There vóz egy popjulah song in the nyolcvanasth by Jimmy Sommerville which volt nevezve Small Town Boy (Kisvárosi skac) whose refrain van: Runaway, runaway. Én emlékezid this refrain waccsing and hallgating Small Town (nem)Juci new számát angol legvidzsül, címe iz Runaway, as well. Juci new band, Nemjuci, alapítva van tavaly év, in September of 2009 kaming autolta ki first album with 15 English nyelvezett nóta. Negyedik trackje ennek lemeznek van Runaway, and this vidió került up youtube-ra ezelőtt two hónapja ago és it has elért már 20 000 látogatottság. Doing ezt, the zenekar valósíted meg új form of terjesztés applikéting buzz marketing sztratedzsi. Ez a disztribúúsön mechanism gerilla módon kikerüli the publication of egy dal traditional, regjular and intézményes konvencióit. If Áj hihetek dö nickname of felpakolójának of dö klip onto youtube, a videót rakta up maga Juci herself. Consequensziz disz stratégia iz that: the promotion don’t valósul meg keresztül közvetítőn, hanem kiiktatja a distribution network which nyilvánly fölözi down magának some haszon for ezért a terjesztésért. That’s why evribadi jár very jól: Nemjuci, because news of új music van propagálva and terjed like ö futótűz and the viewer szintén, bikóz get hozzá to the termékhez ingyen way, nélkül any kopirájt problem. Otherwise amondó I vagyok egyébként zenekar Nemjuci van alkalmazing this kájnd ov marketing frekvently: the CD van saját kiadás, és though a terjesztése és promója lemeznek in doing so more nehezebb, bat a bejövő income don’t osztódik into several részekre. It is veri well known ismert ugyanis, hogy mószt része ov dö bevételnek come to dö diszkgyár and just nagyon little part jut to the musicians kezébe.
 
 
 
 
B oldal
 
Each szám of dö album van énekelve in angolban, perhaps összefüggve with the wider publicum to reach on the külföldön. Although I kell to think text of Runaway bikém a little bit sematikus: Én vagyok meneküling a worldból, melyben élünk in, futing elől fájdalom és múlt, felé az ifiúságnak… etc. Oké van. This iz egy evörgrín téma, háuevah, the meszidzs talán nincs van too eredeti. The music késztet mi similar gondolatra. Áj vélem to understand dö original intensön, back to the gyökerei of rock és rock ’n’ roll, and így oppositing the Anima hangzás world, there is semmi elektronika, just gitar érvényesülve. The melody iz not so bad, massive hangzás, hard éneklés, but to say őszintén sound of dö dal Runaway don’t basz a falhoz me. Én vagyok sorry. Én see that Nemjuci van visszanyúling to dö alapjai rocknak, mint egy ős Paradise condition, de a search of the egyszerűség don’t jelenti that ignore some intreszting solution. All in all én hiányolok from belőle some bizsergést. The picture of the promo-video látható on dö jútyúb van constucted on the topic of menekülés (runaway) with dö running of the kutya és vele Juci. That van also némileg kopott theme, szürkének tűnik to me: motivum of the futás, sodrása leveleknek of tree, powder és füst, cipők és the dog in közelképben, gyors vágások és in the end of klip kutya-clons implemented film trick technikával. It would lehetett been kicsit more egyéni. Watching this klip I voltam gondolva disz futás van nincs menekülés, hanem inkább sporting ektivity, kondifutás – pláne in such a way our Jucink van öltözve mintha mackónadrág. Unfortunately, az összhang don’t fit egybe teljesen, így én vagyok forced to give 3 points from ötből for this opusz klippel tugedör.
 
 
Bonus Track
 
Áj have kezdtem it with my memory és I vagyok fogni finished this poszt szintén egy dal, amire én vagyok reminded of. I don’t tudom why, but the hangzása of the refrain of Runaway song emlékeztet me finnish Sani Kaikki Laulut nevezett dalnak refrén, ezzel letudva a suomilainen–unkarilainen frendcsip daily adagját, at the same time. But azzal a with big difrensszel that Nemjuci iz játszing rock and Juci has jóval wilder és more erőteljesebb hang.
 
 

 

2 komment

Címkék: nemjuci

A bejegyzés trackback címe:

https://kapuvar.blog.hu/api/trackback/id/tr451629533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Robbanobomba 2010.01.14. 22:27:22

Aki ezt kitalálta,menjen el fülészhez,mert köze nincs a két számhoz...ki ez a görl? még sosem láttuk....

P.mester 2010.01.15. 01:23:26

Melyik két számhoz nincs köze kinek van. Vagy mi? Melyik görl, akit sosem?
süti beállítások módosítása