Figyuzzatok mááá’ idee, csajok. Ne tudjátok meg, mit hallottam, úgy behidaltam tőlle, hogy nna! Éppen a szoliban napoztam, hogy lyól nézzek ki, mert tudjátok, vártam az opeles pasim, hogy elvigyen a plazába korzózni, aszonta neki tök8, és ekkor megcsörrent a zsírúj mobcsitelcsim. A Julee hívott, és aztat mondta, hogy ne tudjam meg. Kérdeztem, mit ne, és mondtaaaa, hogy képzeljem el, most olvasta a rádióba’, hogy a Dukai Reggae összejött a Dzsudzsák Balival. Meg azt is, hogy van egy kép, amin látszik, hogy tutkóra megérintették 1mást. Atomzsírkiráj! Akkorát flesseltem, vaze, hogy majdnem beletörött a műkörmöm. Aszittem a Julee csak viccel, de kiakadt, mert nem hittem el, hogy komcsira mondja. Ez oan izgi. Aztán mondtam a faszimnak a plazába’, hogy mielőtt bemegyünk S-es tangát venni, ugorjunk mááá be a zinternetkávézóba. Megnéztem a pikcsörzt a gúgliba’, hát, tökre cukik. Duki Regi annyiraaaaaaa éédíííííííííííí, ahogy így bepucsít, Dzsudzsinak elől biztos duzzad az önbizalma. Ott volt a Józsee meg a Katee meg az Árpy is, mármint a zinternetkávézóba volt ott volt, a zinternetkávézóba, ott. Mutattam nekik is a gúglin a képcsit, szerintem ari pasika ez a Dzsudzsi, húú, úgy nyalnám szét a száját, de a Katee szerint nem illenek össze a Dukai Reggae-vel, mert szerinte Duki bepicsult, a Dzsudzsi Balee meg egy nyunyó. Erre olyan, de olyan pipa lettem, hogy el is mozdult a mellimplantátumom. Hülye egy csajszi. Éééééés amikor az Árpyt is megkérdeztem, hogy nem-e cuki, ő meg csak annyit válaszolt csak annyit, hogy szerinte Reggae-nak vécéülőke szája van, a Juji meg egy cukifasz. A’ köcccsög Árpy, az! Na, hát én aztán el is jöttem, nem bírtam ezt én már ezt. Meg egyébként is tökre kajás voltam, szoli előtt nem is toltam magamba semmit, csak a pasimat reggel. Úgyhogy elvitt a spanom a plazában egy salibárba, tök rendi, nem? Már oan najon kivoltam, bedobtam egy kis csíra lájtot, salit, pötty zacsivacsit, utána meg ittam rá két deci encsiüccsit. De ettől meg fölhíztam, képzeljétek, húsz dekát, úgyhogy hazafelé megálltunk a kondiba, és nyomtam pár fekcsitámcsit. És képzeld, kivel kellettem talizni, Árpy-val, ez a kiccsávó meg beszólt nekem, hogy mi van, badizol? Ekkora egy csicskát! Én maj’nem öngyi leszek a kilóimtól, bezzeg Dukai Reggae-nek nem kell fekcsitámcsiznia, az nem hízik az, pedig az apjától hordja Pestre a szalonnát literszámra. Aztán hazahúztunk a zsírverdánkkal, meg mondta is a hapsim, hogy lépjünk, mert fitnesz fogyira jöttek ám, mint a cunami. Szal Juji meg a Reggae kajakra összeillenek, én szurkolok ennek a kapcsinak, mer’ látszik, hogy ceretik egymást, még ha nem is. …. de bocsika, jön a csávóm, nem akarom, hogy félti legyen, hogy titokban pasizom, úgyhogy többet most nem írok, tipli van, mindenkinek sok puszka!

- Béla.

A bejegyzés trackback címe:

https://kapuvar.blog.hu/api/trackback/id/tr501106254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fjozsi 2009.05.06. 23:47:13

Ahogy kedves Hofi Géza mondotta vala...
hát...hát....hát.

süti beállítások módosítása