1978-ban a szilveszter nemcsak az év utolsó napja volt, hanem a Kapuvári Gazdasági Vasút is ezen a napon közlekedett utoljára. A kisvasút 1978. december 31-én szűnt meg, utolsó útjáról az alábbi képek narrálnak. Személyek azonosításához nem restellem a tisztelt publikum segítségét igénybe venni, de örömmel veszek mást is.

 

 1. A Vasút sori kisállomás

 

2. Fellobogózás az utolsó útra

 

3. Forgalomirányítás a 85-ös úton a temető és a Váti tó között

 

4. Átkelés a 85-ös főúton

 

5. Büki Attila és ? (bal oldalon András-kereszt)

 

6. A Cseresznye sor és a Margit híd utca kereszteződése

 

7. A 70-es kitérő a Cseresznye sor végén

 

8. Vasúti telefon

 

9. Az utolsó leszállás

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kapuvar.blog.hu/api/trackback/id/tr341634196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Menci 2009.12.31. 09:11:41

2.kép, bal szélen, a mozdonyon áll Vida Gyula(?) (mostmár "bácsi"), tehát az ő brigádja teljesitette az utolsó szolgálatot a kisvasúton azon az ominózus napon.

Ezen az ominózus napon pedig BUÉK mindekinek!

András10 2009.12.31. 12:05:54

A képek egy kisfilmből valók, mely letölthető innen : rapidshare.com/files/318060279/Kapuv__ri_GV.wmv.html vagy innen : data.hu/get/1956731/Kapuvari_GV.wmv.html

Mai tárgyi emlékek a kisvasút nyomairól megtekinthetők itt (köztük saját fényképeimmel) : www.vasutallomasok.hu/allomas.php?az=kapu

Az azonban érdekelne, hogy az itt említett kisfilm miből lett összevágva és ki készítette.

P.mester 2009.12.31. 13:41:16

Valóban, a film képkockáiból vagdostam ki, köszönet a letöltőlinkért meg saját fotóidért. Valszeg nem hivatásos filmkészítők az alkotók.

P.mester 2009.12.31. 14:12:49

Ahogy nézem, egy rugóra jár az agy.

Valaki 10 órával ezelőtt a kisfilmet két részben hozzáférhetővé tette a youtube-on (nem én):

Kapuvár GV kisvasút 2-1.AVI

Kapuvár GV kisvasút 2-2.AVI

András10 2009.12.31. 16:24:28

@P.mester: Irtam egy magánüzenetet, nem tudom, a rendszer átvitte-e. Választ a szoljhozza freemail levélcímre kérnék, illetve ha nem ment át az üzenetem, ide kérnék egy jelzést. Köszönöm.

P.mester 2009.12.31. 17:11:29

Üdv,

Megkaptam és üzit, és egy perce válaszoltam rá.

VZsu 2014.04.06. 19:49:49

Igen,a 2 képkockán Vida Gyula áll a mozdonyon. Az utolsó üzemnapon, az utolsó menetrendszerinti személyszállításnál Ő volt a kalauz.A vonaton vele utazhattam én is azon a napon.
süti beállítások módosítása