Kedves Kerényi Imre Bácsi!
 
Elöszőr is Jó Napot akarok kiváni Ketves Imre Bácsinak, úgy hoty Jó Napot Kívánok! kedves Imre bácsi. Engem úgy, hívnak hogy Smit Palika és kitünő tanuló vatyok, főlleg a hejesirást csipom meg a ralyzot. Mek kellem mondani Magának szomoru-an halotam Magától hoggy nem „szerepelhetem” Alkodmányunk dizkiadássában, aban a könyvbe aki érzelem rokonittó foraszték „gyanánt” kapcsoja egybe a maygarságot. De a fijjug az isiben be akartak fojásolni, hogy én is pájázzak Imre Bácsinak a rajz versenyére, meg a marika Néni is monta, és én őssze nem akartam hoty vesszek velük. Meg mondok az öszintétet, a Kerény-i Imre Bácsinak, hogy elösször az álamalapittást szeretem volna le festeni, De! az a baly, hogy nem tudok rajzolni kirájot. Igy festetem ety képet, egy álatosat, a 2006-dik Lovas Rohamról, hogy én is szerepelhesek evvel a dizkiadásban. Van 1 naty álat rajta egy Ló azon mek a dartvéder (az a kék nem a dartvédernek a kékeres fasza, ne higye asztat!). Az lessz a cime, hogy „Az Álatcságnak Nincs Határa”. Ezt a Müvemet miháncs el küldöm is az Imre Bácsinak, mert szerintem nekem az a vélemégyem hoty a szinvonala semiben nem üt el a töbitöl. Kedves Imre Bácsi! nem-e tugya bele teni bele aja Albumba?
 
Ja, és Imre Bácsi, a 1 egész 6milió Forintot érte utajja az Imre bácsi az Anyukámnak a számlályára az Imre Bácsi mert már ki nészte az Anyu hoggy a nemzeti gálérija épületében „csinál” nekem belőle ety saját homokozót és már szólot is hogy költözenek ki onnand tüsténd, mer Nekem kell. Még kéne még a Széchényi Bácsinak a könyvtárja is, ott meg játszanák Kirájosdit.
 
Csókolom:
 
Smit Palika
5/c-s Ált. Isk. tanuló

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kapuvar.blog.hu/api/trackback/id/tr193364781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása